Сакам & Мразам .....


Велат дека љубовта и омразата не одат заедно... Е како да не, во шоу- бизнисот се е заедно. Денес се карам, утре сум другар... Прекрасно, нели???
Но, што сакам јас во овој бизнис, а што мразам???

Сакам шоу ... Мразам кич ...

Сакам скандали ... Мразам планирани претстави ...

Сакам папараци ... Мразам збрка со нив ...

Сакам обожаватели ... Мразам досадни ...

Сакам слободно изразување ... Мразам цензура ...

Сакам секс ленти ... Мразам глумење од типот: Леле, ми ја украдоа лентата од дома ...

Сакам да ме мразат ... Мразам да ми се закануваат ...

Сакам црвени килими ... Мразам вештачки насмевки ...

Сакам провокативни прашања ... Мразам лажни одговори ...

Сакам добри сценски настапи ... Мразам зомби на сцена ...

Сакам насловна секој втор ден ... Мразам да ме копираат ...

Сакам добар трач ... Мразам клевета ...

И .... Сакам многу работи, но исто така и мразам многу работи, ако продолжам да бројам ќе треба web- страна да направам :):) ....


|

3 коментари:

Анонимен рече...

ova ti vredi! top!

Анонимен рече...

Avtorot na postov e spremen za zvezda .Stvarno ima napisano dobri stvari okolu toa sto sakas i sto mrazis. bravo Pece prodolzi taka ke uspees

Анонимен рече...

MA STA JE OVO LJUDI.....ODLICNO SEKOJA CEST....EPA SE NADEVAM DEKA NASKORO I ZA MENE KE PISUVAS ;) pozz