Еве што е талент ...

Гледајќи по блоговите на моите драги колешки и колеги наидов на еден пост со прекрасна содржина. Прекрасно мало шест годишно девојче пее со прекрасен ангелски глас на кој не можете, а да не покажете емоции. На блогот “Новинарско ќоше“ беше поставен клип од нејзиниот настап на шоуто “Британија има талент“. Од овој клип бев зачуден и со сигурност знам дека ова неверојатно девојче ќе биде ѕвезда од светски размери бидејќи го има правиот тален во себе на кој што и Сајмон Ковел (озогласениот член на жирито) остана вчудоневиден.
Затоа се потрудив и најдов нешто повеќе за ова девојче ...

Името на ова слатко детенце е Кони Талбот и има шест години. Одкако ја воодушеви целата британска нација на ова шоу, таа денес го има издадено својот прв дебитантен албум кој носи наслов “Somewhere over the rainbow“.
На овој албум свое место имаат 12 големи хита кој останале во спомените на луѓето низ целиот свет, кој повторно се воодушевуваат сега благодарејќи на Кони.
Списокот со песните е:
1. Over The Rainbow
2. I believe
3. Smile
4. Three Little Birds
5. Imagine
6. My Favourite Things
7. Any Dream Will Do
8 What A Wonderful World
9. Ben
10 I Will Always Love You
11.I Have A Dream
12.You Raise Me Up


Иако сеуште е мала ова слатко девојче во себе носи ангелски глас кој ја воведе во светот на славата, но сепак од неа допрва се очекуваат нови успеси. Во фаза на изработка е и втор албум, но сепак мислам со првиот Кони покажува што значи да се биде пејач и им оддржува добра лекција на сите самонаречени ѕвезди ... Секоја чест за Кони .... Во продолжение неколку испеани песни од неа:
(Погледнете нема да зажалите)
I will always love you ...

Over the rainbow ...

White Christmast ...


П.С. Кони веќе има седум години, почнува да снима реклами и добива понуди за филмови ... А дури сега тргнува во прво одделение ... :)


|

3 коментари:

Анонимен рече...

Prekrasno ostanav bez zborovi poradi glasot na detencevo definitivno e idna svetska zvezda. Me rasplaka na I will always love you :( :)

elena рече...

leleee malava definitivno ke bide dzver. Bravo!

Анонимен рече...

Да ова е Кони Талбот.
И ќе биде ѕвезда силно верувам во неа.Во исечкување е нејзиниот четврти албум а допрва јас ги имам ,,Somewhere over the rainbow" како CD и ,,Holiday Magic" како DVD.Го имам нејзиното мече што и беше подарено за нејзиниот 9ти роденден,а го крсти Rainy.Постојано ја следам секаде и ја поддржувам многу години наназад.Кони пред некое време се придружи на официјалната мрежа твитер и често пати ми пишува или пак става retweet.Кони е прекрасна и повеќе пати се имам допишувано со неа.Постојано сум со нејзе,а го исчекувам нејзиниот потпис наменет за мене.Едноставно Кони е најубавото нешто што ми се случило и никогаш не зажалив што билиони пати ги слушам нејзините песни ниту пак бидејќи го поминувам денот мислејќи и гледајќи во нејзините прекрасни слики.