05.11.1996 ... Вторник ...
Денес го добив повикот за кафе со Mister X, не размислував долго и прифатив. Се договоривме да помине и да ме собере од дома околу 15 часот, но сепак тој пристигна цел саат покасно. Бевме на кафе надвор од градот во еден хотел ... Секако не ни претпоставував каков ден ќе имам...
Влеговме во хотелот и бевме пријатно пречекани. Седнавме во бифето, пиевме кафе, чај со рум, продолживме во ресторанот со ручек и прекрасно бело вино, но за целото тоа време ни збор за мојата кариера. Го прашав X: Што планови имаш во врска со мене?.
Ме погледна остро и ми одговори: Зависи како ќе се покажеш ...
Темен ходник пред мене, го прашав X каде одиме и тој само се насмеа со одговор: Во конференциската сала на хотелот, да се запознаеш со едни господини.
Секако помислив дека тоа се луѓето кои ќе работата на мојата кариера, но колку само се лажев себе си. Влеговме во задимена просторија во која имаше уште тројца познати фаци- режисер, текстописец и продуцент ...
Режисерот се насмеа кон X и изговори нешто како ова ли е девојчето, а тој само потврди со климање на главата. Веќе имав чувство дека нешто не е во ред. Ме прашаа колку години имам???
Јас одговорив: Седумнаесет господине ... Чудно, изгледаш за поголема- промрморе другиот продуцент.
Знаеш нели дека сакаме да работиме на твојата кариера, да те направиме голема ѕвезда, но секако ти треба да ни возвратиш- изговори текстописецот и полека се приближи кон мене, движејќи ги своите прсти на мојот врат. Целата ме облеа пот и ми се вртеа многу прашања во глава. Тогаш X ми рече: Не се плаши, сигурно си имала односи и порано.
Одговорив: Не, никогаш ... Ладна смеа во собата.
Како една млада девојка, толку згодна да не е дупена до сега?- ме праша режисерот ...
Јас се засрамив, и одговорив па сакам да се чувам.
Во мракот X ме допре меѓу нозете и изговори: Мала, доволно се чуваше.
Сите четворица навалија на мене како лавови на свежо месо. залудни беа моите повици и крикови за помош, бев влезена длабоко во нивното дувло. Не го замислував мојот прв пат така ... Барем не го замислував со 40- годишни “старци“, попалени на моето нежно тело. Чувствував огромна болка додека навлегуваа еден по еден во мене, ни најмалку не уживав, солзи ми се ронеа по лицето, но, тие, тие како да уживаа во мојата агонија. Еден по еден, анално, орално, вагинално, се задоволуваа со мене, се додека не дојдоа до крајот на своето уживање. Како да беа договорени, ми ја отворија устата и во мене почувствував различни кисели вкусови измешани со моите солзи ...
Сеуште бев во некој транс, кога X ме донесе пред куќата: Мала, одлично се покажа денес, ќе имаш добра кариера.
Влегов дома, целата уништена и расплаканa, легнав на креветот раскрварена и скршена од болка. Не ми се веруваше што ми се случи, не ми се веруваше, не сакав повеќе ништо, ништо ...


|

4 коментари:

Анонимен рече...

Ej pa dobar e dnevnikov na zvezdava. Dali ke dozaneme koja e pevaljkava?
Sekako cestitki do Petar, odli4en blog

*IVANCE* рече...

Ne me sfakaj pogresno i ako sakas izbrisi go komentarov, ama ne mi e stvarno jasno zasto go pisuvas ova..... Prikazna kako prikazna...vistinska ili izmislena...Ne pobuduva nikakvo cuvstvo...ni ja zalam ni i zaviduvam...ne znam ni dali postoi. Ne te razbiram ni tebe vo nitu eden od dvata slucai: ako e vistina zasto ja pisuvas koga e vakva perverzna, prljava, gadna, odvratna.....ako e laga, zasto ja izmisluvas?
Ne razbiram ama nisto!!!!



Imas strasen talent za pisuvanje i te molam iskoristi go pametno...Pisuvaj onaka kako sto pisuvase do sega. Tvoite tekstovi znaat da rasplacat i da razvedrat...ova ne e za tebe. Vakvi prikazni pisuvaat bolni umovi!!!!

Petar рече...

Sonce znaes deka tebe ne mozam da te sfatam pogresno ... No sepak pobuduva reakci kaj mnogu luge ...

Анонимен рече...

Jas pak mislam deka e odli4no i zabavno da procitame kako nekoja zvezda stasala do kariera
Bravo Petar prodolzi ponatamu Marija